i tried to do handstands for you but every time I fell for you.

Och visst vill man alltid somna i takt med någon annans andetag och känna kall andedräkt kittla i nacken. Känna hjärtslag, som slår och slår så hårt mot ryggen. Varje kväll. Varje natt.
Det är svårt att skriva nu, mest beror det på en pojke med mirakel lockar  som går runt i mitt huvud. I mina tankar och överallt.
Ändå känns det som om att jag skulle kunna skriva böcker om honom.
På sätt och vis vänder han upp och ner på hela min värld.
Mest av allt så önskar jag att han inte hade allt det där.
Jag har svårt för att andas ibland.


Kommentarer
Postat av: martina

Vad fin din blogg har blivit!

2010-02-13 @ 10:37:30
URL: http://martiinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback