and you don't even know yet.

Och kanske har jag tappat balansen helt och hållet.
Jag går under jorden, det känns som jag är instängd hela tiden.
Jag vill komma ut, men det går bara inte.

Du var det ända som var bra i mitt liv.

Jag har skrivit tusen sms som bara hamnat i utkastet,

men

jag vill inte förklara via sms eller en facebookchatt.

Men är det i alla fall.

Jag har aldrig mått bra,

förutom när jag var med dig.

Och när jag träffade dig så ändrades allt inuti och det var ganska främmande

och så var det läskigt också, men jag hade dig.

Sen sket sig allting..


Kommentarer
Postat av: majse

she's got you high and you don't even know yet.

2010-03-07 @ 20:57:44
URL: http://www.majses.blogspot.com
Postat av: camilla

bästa emmie...

talk to me <3

2010-03-07 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback