för hon är det Finaste jag vet.

Detta är världens bästa syster. Hon är två och ett halvt år äldre än mig.
Hon är den finaste människan jag vet och sådär härligt galen.
Man blir glad att vara med henne, varje liten stund.
Jag beundrar henne och önskar att hon alltid kunde vara hos mig här hemma.
Men det är hon inte. Hon är en flygresa här ifrån och jag hatar det ibland.
För att jag kan känna mig så fruktansvärt ensam utan henne.
Och sakna henne så det gör ont.
Det är tyst.
Utan min syster skulle jag nog inte alls vara den jag är idag.
Hon är den som alltid sjunger falskt och skrattar med mig.
Eller kramar mig när jag är ledsen och vill gråta.
Hon tror på mig och hon förstår nog inte hur mycket hon har gjort för mig.
Jag tror alla behöver någon som Sofie.
JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Flickan med hålet i handen

åh emmie så fint! Jag älskar dig med!

Syster S

2010-03-04 @ 22:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback