tisdag.

Hur stor roll kan jag spela för världen egentligen? Jag menar, vi lever flera miljarder människor på denna planet. Jag är bara en liten människa och en så liten del av det. Jag kan känna mig extremt liten och så fruktansvärt obetydlig ibland. Idag är det en sån dag. Och jag önskar att jag bara kunde gömma mig någonstans. Där ingen ser hur liten min värld är. För det var du. Du är bara en liten del av det här också. Och kanske så jävla obetydlig egentligen.Hur kan jag spela roll för världen när jag inte ens kan spela roll för mig själv?!


Kommentarer
Postat av: issa

du betyder himlans mycket för mig och flera andra. bara så att du vet om det.

2010-02-08 @ 13:23:29
URL: http://openupmyeagereyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback